Curacao! - Reisverslagen van Kim van den Heuvel - WaarBenJij.nu Curacao! - Reisverslagen van Kim van den Heuvel - WaarBenJij.nu

Curacao!

Van september tot en met december ga ik voor 3,5 maand naar Curaçao. Ik ga dit doen om mijn minor daar te volgen, wat het laatste deel is van mijn studie. Ik ga voor het project skol salu (gezonde school) op een basisschool een project doen met als doel ouderparticipatie.

Recente Reisverslagen:

14 December 2014

Sweet Goodbye's..

23 November 2014

Thoughts and Feelings..

08 November 2014

Living in silence..

13 Oktober 2014

Keep on Dreaming!

05 Oktober 2014

Home sweet home Bitchesss!
Kim

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn profiel! Je kunt hier mijn reisverslagen & foto's bekijken van mijn avontuur in Curaçao!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3560

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 22 December 2014

Curacao!

Landen bezocht: