Geland & Gestrand! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Heuvel - WaarBenJij.nu Geland & Gestrand! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kim Heuvel - WaarBenJij.nu

Geland & Gestrand!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 September 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochii!

Het duurde even voordat er weer een nieuw verslag kwam, maar bij deze!

Maandagochtend 5 uur, wat een tijd om op te staan. Mijn koffer stond klaar en ben toen naar schiphol gebracht. Half wakker, ogen op half 7, op schiphol aangekomen. Goed toen mijn koffers weggebracht en afscheid genomen. Toen de vlucht van 9 uur, wat wonder boven wonder sneller ging dan verwacht. Ondanks dat ik geen tv had, want uitgerekend die van mij was stuk.. Nouja helaas pindakaas, je kunt niet alles hebben.
Goed eenmaal in Curacao aangekomen, snapte wij er natuurlijk geen zak van waar we heen moesten en het begon alweer goed. Wij kwamen aan en wij liepen de gang door met als doel om ons koffer op te halen. Nou niet dus. Wij liepen verkeerd en kwamen bij de douane aan!? Nou wij twijfelend toch maar naar de mevrouw geluisterd die ons vertelde dat we op moesten schieten schoenen uit moesten etc etc. Heel vreemd, maargoed you'll never know. Dus wij door de douane, en daarna gevraagd waar wij ons koffer op moesten halen. Nou wij en de mevrouw hebben ons krom gelachen toen ze vertelde dat we naar beneden hadden moeten lopen. Goed.. de toon was gezet, ik voelde me echt een domme hollander in een vreemd land hahah!
Ah fijn, daarna naar ons appartement gebracht, door een hele vriendelijke mevrouw en ook goed ontvangen bij het appartement. Het appartement is groter dan verwacht, dus het gevoel dat wij in een waar paradijs waren aangekomen, werd wel even bevestigd.
Goed, nu ben ik inmiddels drie dagen hier en ik heb alweer vanalles meegemaakt. Gister dachten we even de stageplek te zoeken die 15 minuten bij ons moest zijn. We hebben het hele eiland gezien, we dreven de auto uit, zoekend naar straatnamen die we niet konden vinden. We zijn terug gegaan en hebben toen echt letterlijk opgeschreven bij welke rotonde naar rechts moesten en uiteindelijk hadden we het binnen 10 minuten gevonden.. Oepss.. Nouja, beetje sight seeing was ook wel echt prima! Je moet er maar het beste van maken.. of zoiets.
Vandaag zijn we naar het strand geweest wat echt heel mooi was. Prachtige zee, helder blauw, de vissen zwemmen naast je en verder prima weer.
Ohjaa in mijn enthousiasme bijna vergeten te vertellen dat er ook ontzettend veel muggen zijn, waar ik afgelopen nacht echt wel van kon janken. Ik ben inmiddels de tel kwijt geraakt en 's nachts jeukt het als een malle. De foto's van dit hele verhalen volgen nog, dus dan hebben jullie een beeld waar ik het over heb.

Nu is het weer voldoende dacht ik zo ik zou zeggen, welterustee want in nederland is het midden in de nacht.
HOUDOEEE!


  • 12 September 2014 - 06:50

    Mama:

    Zo blijven we allemaal op de hoogte...nu nog de foto's.

  • 12 September 2014 - 18:17

    Sjan:

    nou Kim maar snel op zoek naar een klamboe ;)

  • 12 September 2014 - 21:21

    Regie:

    Ach Kim, een paar start probleempjes hebben we allemaal wel eens last van en deze zijn nog te overzien. Wat fijn dat je huisje naar je zin is, tenslotte moet je daar lang vertoeven. Dus de mooie plaatjes uit de reisboeken zijn wel echt? Ze zien er zo supergaaf uit en lekker schoon. Ga je ook snorkelen? Fijn dat je al zo snel schrijft, we zijn allemaal reuze benieuwd naar jou avontuur. Groetjes.

  • 13 September 2014 - 10:21

    Anita Selten:

    Hallo Kim.

    Fijn dat het allemaal goed gaat .Bedankt ook voor jou berichtjes .Erg leuk om te lezen.Houden zo.
    Zo blijven wij ook op de hoogte hoe het jou daar bevalt en hoe alles verder verloopt.
    Heel veel groetjes ook van onze kids.
    Groetjes Jan en Anita .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn profiel! Je kunt hier mijn reisverslagen & foto's bekijken van mijn avontuur in Curaçao!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 3554

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 22 December 2014

Curacao!

Landen bezocht: