a Kiss, a Hug and saying Goodbye.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kim Heuvel - WaarBenJij.nu a Kiss, a Hug and saying Goodbye.. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Kim Heuvel - WaarBenJij.nu

a Kiss, a Hug and saying Goodbye..

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 September 2014 | Nederland, Nederland

Bon Nochi!

Wat begon met maanden, ging naar weken, daarna dagen, vervolgens uren en het eindigt met minuten en seconden. Wat is de tijd ontzettend snel gegaan de afgelopen tijd! Nu zittend en starend naar de computer met een muziekje aan bedenkend dat dit het laatste verslag is wat ik schrijf in Nederland voordat ik ga. Morgenochtend om 5 uur vertrek ik richting Schiphol, toch een bijzonder rare gedachte..

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen. Van de ene situatie viel ik in de volgende. Eerst het kamp, en afgelopen week de intensive week. Dit hield in van half 9 tot 5 uur naar school en 's avonds huiswerk maken. Een Engelse brief schrijven, naar het Afrika museum een filmpje maken om mezelf te introduceren etc. etc. De computer ging vaak pas om half 12 uit 's avonds. Ondertussen in de avonden ook nog afscheid genomen van mensen en nog van alles bij elkaar geraapt voor mijn koffer. Kortom my mind was exploding last week en het was een erg pittige week, waar ik toch geregeld even een traantje heb weggepinkt.

Maar ondanks de zware week heb ik ook ontzettend veel gelachen en lol gemaakt want you have to make the best of it. En je moet natuurlijk wel weten wat extreme stress is om dan optimaal te kunnen genieten van de rust in Curaçao... mañana, mañana..
Als ik de vooruitzichten zie, 33 graden, zon, strand, een uitdagend project en niet te vergeten gezellige homieees dan heb ik er ook echt heel veel zin en denk ik absoluut niet meer aan de drukte van afgelopen week.

Dit weekend is een weekend waar ik op terug kijk met een lach en een traan. Het koffer inpakken dat was als eerste aan de beurt. Terwijl ik dit deed ging ik nadenken. Nadenken over de tijd die ik daar door zal brengen. Mijn droom komt uit, namelijk reizen en in een andere cultuur stappen. Kennis maken met een andere cultuur en er ook deel van uitmaken. Ik ben ontzettend benieuwd hoe dit gaat uitpakken en hoe dit mij gaat bevallen, ik kan dan ook niet wachten tot ik ga.

Maar ook stond dit weekend in het teken van afscheid nemen. Stiekem heeft het afscheid nemen van vrienden en familie mij toch harder geraakt dan ik dacht. Het besef dat ik voor drie en halve maand gaat en allemaal familie en vrienden dan dus ook niet zie in die tijd. Het is het moment waar ik het al maanden over heb, en dan opeens is het daar en wenst iedereen mij een fijne tijd. Heel raar en niet te beschrijven zulke momenten. Goed het was een gezellige avond en ik wil iedereen dan ook bedanken voor de lieve berichtjes, wensen, kaartjes en cadeautjes. Guyss i'm gonna misss youu all!

Nou, ik heb weer genoeg verteld. Het volgende reisverslag zien jullie wel weer verschijnen, ik zou zeggen ADIOSSS!


  • 07 September 2014 - 19:33

    Mama:

    Mooi verslag en het was om verschillende redenen idd een pittige week! Fijn dat iedereen nog even tijdelijk afscheid kwam nemen. Voor morgen een veilige reis toegewenst en voor daarna hoop ik dat je vooral ook kunt genieten! Snel een berichtje sturen en ons op de hoogte houden xxxx

  • 07 September 2014 - 20:42

    Kristel:

    Een hele fijne tijd in het prachtige Curaçao!! Geniet ervan! Voor je het weet zijn de 3,5 maand om en sta je weer met beide benen op Nederlandse bodem

  • 07 September 2014 - 21:38

    Anja:

    een heel goede reis gewenst en het enthousiasme spat van mijn beeldscherm af dus dat moet helemaal goed komen. Ga er voor. groetjes

  • 07 September 2014 - 21:42

    Iris:

    heel veel plezier kim! maak er wat leuks van!
    Ik ben benieuwd naar je foto's en verhalen!

    succes,

    liefs iris

  • 07 September 2014 - 21:46

    Regie:

    Je hebt ondertussen wel een fijn reisje en een zonnig klimaat verdiend. Ik hoop dat je daar een fijne tijd krijgt en ook weer een beetje rust. Veel plezier en goede reis, goetjes.

  • 08 September 2014 - 17:57

    Anita :

    Hallo Kim.

    Nogmaals een hele fijne reis en geniet ervan.

    Groeten Fam. Selten.

  • 08 September 2014 - 21:04

    Sjan:

    nou Kim, ik wist niet dat jij zo,n mooie verslagen kunt maken, heel mooi om te lezen, ik hoop nog veel meer van je te lezen, heel veel succes daar en vooral heel veel plezier, en niet grenzeloos verliefd worden daar hé, we willen je weer terug hebben hier, doei

  • 09 September 2014 - 17:36

    Martien Vd Heuvel:

    Nou,idd na n laatste drukke week,nu in Curacao.Reis is gelukkig allemaal goed gegaan.
    Mooi apartement en de winkel dichtbij,wat wil je nog meer!!
    Vandaag ook al de huur-auto ter beschikking en natuurlijk fantastisch weer!!
    Zoals ze dan zeggen in de volksmond,`n goed begin is t halve werk.
    Dus Kim geniet vooral,dan komt de rest ook wel goed.

    Groeten voor van Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Leuk dat je een kijkje neemt op mijn profiel! Je kunt hier mijn reisverslagen & foto's bekijken van mijn avontuur in Curaçao!

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 3551

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 22 December 2014

Curacao!

Landen bezocht: